14.51

Hej alla fina läsare! Det dröjde tills jag skrev idag för jag sov ganska länge sen har jag bara varit seg men ni ska få veta hur min dag kommer se ut. Jag ska skriva det här inlägget sen ska jag äta lite mat och kanske städa upp lite och så på mitt rum och i mitt vardagsrum.

Sen väntar historia boken på mig. Ni har säkert hört mitt hat mot historian, alltså själva läraren och hans utlärningsätt osv. Om de är någon som känner en arbetslös historia lärare så kan ni väl kontakta mig HAHA! Skulle vara en lycka för oss med historia!

Nej nu ska jag sätta igång så får vi se när jag skriver igen och om jag kanske träffar Malin ikväll bara jag får tag på henne i tid den här gången isf. Men ni får ha en bra söndag så ska jag sätta igång med mitt nu.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0