15.18

En god nyhet. Jag har skickat en ansökan till videofy.me så får se hur de går, så snart kanske jag får börja video blogga, de skulle va hur kul som helst. Försökte också lägga in en bakgrundsbild på min blogg men de gick däremot inge vidare så vi får se hur de blir med de. Skulle vilja göra en ny header men de är pågång. Ska in i ateljén och bli fotad någon dag.

Försöker också leta upp någon bloggdesigner som kan designa min blogg. Vill ändra lite små saker inte så stora ändringar men självklart vill man att bloggen ska sticka ut lite. Så sjukt kul att blogga. Ska försöka få tag på någon sen och kanske göra något kul. Får se hur de går med de annars blir de väl bara att ta de lungt här hemma, men de känns tråkigt.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0