16.21

Nu har jag varit duktig. Har alldeles strax blivit klar med allt plugg förutom historian som jag tar nästa söndag bara för att jag kan. Har några frågor kvar på religionen sen är jag helt klar, happy happy happy! Efter de ska jag klä på mig sen åka in till stan med Norpan och Stavis och plocka upp Shawty för hon och jag har bestämt oss för att slå grabbarna i badminton.

Det ska bli sjukt kul så nu kör vi. Har lite bråttom nu vill inte sitta här och fördriva tiden eftersom man vet aldrig när dom dyker upp, killar är oftast snabbare en tjejer. Kommer nog lite bilder sen för jag tar med mig min mobil med den bra kameran orkar inte släpa på system kameran ifall den blir snodd eller nå.



Hörs senare skulle jag tro med massa bilder.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0