16.57

Dagens outfit





Tog massa bilder men de får duga med dom här för jag har kanske bråttom :) Har bara varit i skolan idag än så länge. Åkte dit sen dissa alla mig så jag fick sitta och planera och dona själv, fick för en gång skull sitta på dom sköna platserna i filmsalen så jag paxade till Ann de va ju perfa!

Filmen vi såg på lektionen va sisådär.. Ingen höjdare kanske men mycket speciell och unik. Nu ska jag återigen försöka få tag på Linnea så jag vet hur de blir om jag ska dit eller inte men tror de blir så får se. Men ni får ha de så bra för jag är osäker på om jag hinner lägga upp festens outfit utan de kanske kommer imorgon isf.

Om jag inte ska iväg så hör ni mer av mig ikväll! Men hoppas alla får en fin kväll så hörs vi..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0