17.04

Idag är de ju fettisdagen så då ska man ju trycka i sig semla men själv har man ju redan tryckt i sig typ 2 semlor under helgen, och jag äter inte allt på semlan ändå så ingen idé att jag köper en. Istället för semla fick jag lite godis, de va ju snällt.



Fast man kan väl ändå inte låta bli att tycka de ser gott som fan ut. Men de skriker fett & socker om de. Inte för jag bryr mig så värst mycket men ändå liksom. Längtar verkligen tills de blir varmare så man kan ut och springa igen, de är bland de bästa som finns. Och sen vill  jag komma igång med gymmandet igen men får ta en sak i taget. Först ska snön bort så alla ut med hårfönen nu så kör vi!

Får se om jag hittar på något senare med Malin kanske, de visar sig. Annars blir jag bara hemma. Nu ska jag göra något annat för har inte mycket att skriva mer, har som sagt inte gjort något idag.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0