17.31

Hej alla fina läsare! Kom precis ut ur min efterlängtade dusch. Håller på att springa runt som en galning nu för jag ska vara med Malin. Skulle egentligen ta bussen nu halv men eftersom de blev ändrade planer så skulle jag inte hinna med bussen så jag kommer gå istället så fort hon hör av sig om jag ska sova hos henne eller inte.

Kommer i alla fall åka dit och vara med henne ska ta med Flickan som lekte med elden för vi hann inte se den förra gången. Sen får vi se vad som händer vi ska nog bara skratta och ha roligt som alltid sen bara mysa med film och godis.

Nu ska jag fixa mig lite snabbt sen får vi se hur de blir men jag skriver senare, ni kan lita på mig.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0