18.09

Missade bussen imorse, de va inge kul för sen stod jag och väntade i 40 min kanske mer. De var ju inte så överdrivet kallt ute men jobbigt ändå. Sen tog jag bussen till skolan och då hade jag bild. Vi gör våra huven/ansikten i lera, de är inte de lättaste men de går bra för min del i alla fall.

Sen gick jag med Ann & Jennifer när dom skulle äta mat i skolan, jag äter inte maten i skolan för den är typ vidrig här får ni ett smakprov på hur t.ex grönskerna kan se ut:



Om ni inte ser vad de är så består de av äpple, brocoli och såna där ärtor och nått mer men vet inte vad de heter, vilket fall som helst äter man inte grönsaker tsm med äpple. Så ni kan nu tänka er hur maten ser ut om grönsakerna ser ut såhär.

Vilket fall som helst så åkte vi ner på stan Ann skulle fixa något så jag och Jennifer gick runt och fixa lite saker på stan så länge sen fick vi lite tid över att kolla på skor och så. Sen kom Ann tillbaka då åkte Jennifer hem så vi gick och käkade lite. Gott vare men mätt som fan blev jag.

Skulle träffat Idah idag men såklart så blev de inte av.. Sen satt jag och vänta 4 h på 2 st jag skulle fota till projektet sen precis när vi skulle ses så fick jag sms att dom inte skulle komma, snacka om irriterande. Fick typ springa till bussen tur att den stanna för mig.

Tog lite bilder här hemma istället på familjen sen ställde Daniella upp, träffade henne på bussen hem. Blev så glad när hon kunde ställa upp. När jag precis hade kommit hem så dök Stavis upp och ställde upp så nu har jag fått ihop 9 bilder ska ha 10 men vi får se hur de blir med de.

Nu ska jag bara ta de lungt, plugga litegran och läsa min nya tidning jag fick hem idag. De är ju Paradise finalen idag och jag kan knappt bärja mig. En till god nyhet är att jag är ledig imorgon så de blir sova ut ordentligt sen fixa och dona lite här hemma. Behöver verkligen ledigt en dag så de är välbehövt.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0