20.52

Alltså förlåt min frånvaro idag men jag har verkligen varit sjukt trött och ni får inte så mycket mer än såhär idag. Har bara varit i skolan och blev nog helt klar med mig lerhuvud på bilden nu, de känns ju bara i alla fall så är ledig från bilden på tisdag.

Ja nej sen åkte jag ner på stationen och mötte upp Malin så tog vi bussen hem tillsammans. Skönt att få sällskap för en gångs skull. Nu är jag grymt sugen på något jag vet inte vad de är men grymt sugen är jag i alla fall. Nej nu ska jag gå ut och röka som jag inte gjort på ca 5 timmar som vanligt när jag är såhär trött.

Imorgon är de ju fredag, de är ju hur bra som helst men än så länge är de tråkig torsdag så vi får höras imorgon istället så är man säkert på bättre humör dessutom.

Sov gott ikväll alla fina & söta!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0