21.33

Det enda jag kan säga just nu är att jag är sjukt glad. Kl.19.10 den här dagen glömmer jag aldrig. Sjukt oväntat och helt jävla underbart. Det blev en enormt bra fredag i alla fall. Hela dagen har varit konstig och att det skulle sluta såhär hade jag aldrig kunnat tänka mig.

Ni som läser detta fattar säkert ingenting och vill säkert veta vad som är så sjukt oväntat och underbart men de beror mycket på att det här är personligt och jag vill inte att hela världen ska veta. Jag kan bara säga att jag är så kär att jag inte tror de själv.

De blir inge fest ikväll och de var väl tur de med tanke på vad som hände. Utan jag ska leta om något bra på tv eller slå på en film som jag säkert redan sett ett miljontal gånger. Bryr mig inte vad jag gör helt kaos i huvet haha!

Och till er fina läsare, ha en grym kväll..

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

i knööööw:D:D

2010-02-05 @ 23:43:47
URL: http://malinfredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0