22.29

Jag fick skriva om de här inlägget för jag loggades ut när jag tryckte på spara & publicera. Det suger och de har hänt mig för många gånger. Men nu är de bara att börja om igen då.

I onsdags kväll som ni säkert vet så kollade jag på film med Malin och idag påminde om mig om något jag helt och hållet hade glömt bort. Vi hade spelat in en video när filmen började. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg den och dessutom så var vi så himla trötta. Kom t.o.m tårar när jag skratta, förväntar mig inte de av er men den är ändå rolig som fan. Hoppas ni också tycker de.



Min alla hjärtans dag har inte alls varit speciell på något vis. Jag har varit ensam hela dagen och har bara haft sällskap genom sms av en riktig snygging, de tackar man ju verkligen inte nej till. Ni kan väl skriva lite kort om hur eran alla hjärtans dag har varit i en kommentar. Skulle vara jätte kul att läsa.

Nu ska jag bara ta de lungt en stund se till att jag blir trött så jag får någon sömn skulle mer än gärna slippa skolan imorgon men de funkar ju inte så riktigt. Så ni får ha en fortsatt trevlig söndag alla fina läsare så hörs vi imorgon när jag får tid.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0