13.52

Måste bara säga att gårdags kvällen var verkligen en av dom bästa. Helt sjukt! När jag fick syn på Anneli, Kristoffer, Madde och Stefan så skrek börja jag skaka som fan och sen satt jag och skrek typ försökte få Jennifer att förstå att dom gick förbi. Helt sick killarna vi satt vi höll för öronen när jag skrek som jag gjorde.

Här kommer de massor av bilder från igår.


Jag & Jennifer påväg ner på stan!

Vi var först in på silk och först upp på dansgolvet!

Jag & Jennifer. Här va man party!

Jag & Jennifer.

Jag gör ett nytt inlägg med resten av bilderna för de blev nå konstigt. Så här är bilder på mig och Jennifer och i nästa inlägg kommer bilderna på oss tillsammans med Paradise Kristoffer, Stefan, Madde och Anneli!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0