10.48

Sitter på samhällen tillsammans med min pilska vän Ann och den dumma blondinen Jennifer. Jag är godkänd i kursen så sitter bara här och glor i stortsätt. När dom är färdiga så ska vi gå och käka sen snacka om projekt arbetet. Och sen hoppas jag vi får göra foto provet tidigare så vi slipper vänta så länge. Provet kommer inte gå bra känner jag, nervös som fan. Känns som jag kommer få en blackout eftersom jag är så nervös att de ska gå dåligt. WISH ME LUCK!

Efter skolan så blir de nog ner på stan och ta en fika med Ida. Måste fan lösa så jag kan skicka inlägg från bilen för just nu så funkar det inte för mig men de är pågång.

Hittade ingen bild men de kommer senare när jag kommer hem :)

Later :)

Kommentarer
Postat av: malin

hej darlaaaa. du jag kollade om de fanns andra tider på torsdag men de fanns ingen som passade mig:( im sorry önska de gick på annat sätt

2010-01-15 @ 19:11:37
URL: http://mal
Postat av: Helen

Men de löser sig jag ber mamma följa med mig istället :)

2010-01-15 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0