11.32

Försov mig imorse så jag kom lite sent till projektet. Äntligen har vi kommit på en idé, efter flera veckor. Bra jobbat liksom. Sen hade vi svenska men såklart va jag ju klar med allt så jävla skönt. Så jag fick sluta, nu va den kursen avklarad.

Jag bestämde mig att börja multimedian tidigare eftersom jag inte kommit långt på min film och för att jag tycker de är ganska svårt. Nu har jag varit här 1 h 30 min så lär ju få sluta tidgare sen. Tror jag måste gå nu eftersom den här lektionen slutar nu och min börjar väl om typ strax igen.

Hoppas jag får sitta kvar så jag kan bli klar någon gång, fan sista lektionen det här. När jag kommer hem blir det att plugga och ta de lite lungt och så, bloggar senare.

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0