15.52

Igår kom Malin & Daniela hit. Vi kollade typ tv och satt och prata massor. Tiden gick hur snabbt som helst men så brukar de ju bli när man har kul. Det var kul i alla fall och vi får ses fler gånger. När dom åkte tog jag de lungt vid tv:n och så åt jag lite. Gick och la mig rätt sent fast jag inte skulle.

Har glömt att skriva att jag fuskat med rökningen i 2 dagar men idag har jag hittills inte rökt och ska inte fuska mer nu tror jag. Fuskade för att jag drack.

Idag har jag varit i full gång sen jag vakna, okej jag vakna kl 1 i vilket fall som helst är jag duktig. Jag har städat i mitt vardagsrum och i mitt rum plus att jag har lagat mat till familjen min mat är redan färdig, nu ska jag bara vänta tills dom kommer hem så ska vi äta.

Helgen har varit awesome! Tack till Ann, Jennifer & Malin, Daniela :) med fler!

Skriver senare tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0