16.50

Fan va dagen har gått fort känner jag. Sov ganska dåligt inatt, vakna flera gånger men kom upp ur sängen vid 11 i alla fall. Åt lite frukost och fixa jag mig sen var de bara ut och köra. Det gick riktigt bra idag testa på massa olika saker och de gick bra redan vid första försöken så jag blev i alla fall imponerad.

När vi kom hem så kom syster Sandra och Andreas förbi. Sen åkte vi iväg och handla till maten. Och nu har jag nyss ätit färdigt så får se vad som händer nu funderar på att ta en spontan sväng till krogen med Ann får se hur de blir med de men de ska nog gå att ordna skulle jag tro.

Om jag inte ska ut så skriver jag senare men om jag ska ut så lägger jag upp bilder och så imorgon. Imorgon ska jag nog kolla film med Malin. Alla säger att twilight är så himla bra så lär väl se den och sen tänkte vi kolla på New moon också i så fall.

Nej nu ska jag ta en dusch sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du sa igår att vi skulle kolla film idag efter du hade kört. men kanske hörde fel. men imorrn kn jag inte...

2010-01-16 @ 18:08:35
URL: http://malinfredriksson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

just fan nej du har rätt fan förlåt fick för mig att de va på söndagen.. :( fan va skämmit! Men vi får höras så kan vi bestämma en annan dag :) okej?

2010-01-17 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0