16.56

Dag 2 mindre rökfri

Kunde inte somna igår så va väl vaken till 3 på morgonen kanske, helt hyper för att jag va så röksugen men men jag klarade en hel dag i alla fall.

Klev upp vid 12 idag, då var de jobbigt som fan men tryckte i mig min frukost sen vaknade mamma. Då började jag fixa mig sen tog vi bussen till samhället för jag skulle hjälpa henne och handla. Man måste ju hjälpa till och så, de är viktigt. Vilket fall som helst så kunde jag inte sluta tänka på cigg så de sluta med att jag tog en.. Jag vet FY! Men mamma kom på en sak om hon bara ger mig 2 cigg om dagen så kan jag tänka mig för mer eller vad man ska säga, vi ska i alla fall testa de.

Nu har jag ätit för dagen så nu blir de bara att ta de lungt, fryser så sjukt mycket nu också det var ju så himla kallt ute så man fryser flera timmar efteråt. Ett tips, gå inte ut!

:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0