17.43

Gårdagen va spontan och relativt lyckad dessutom. Vi möttes upp i västerås sen gick vi mot donken för Ann skulle äta. Sen gick vi till banken och tog ut pengar och vidare till krogen. Vip va ju helt värde eftersom de inte ens va någon kö när vi kom. Men får se till att komma senare nästa gång.

Fyfan skämdes som fan över vissa människor men ah så ska man egentligen inte säga men jag gjorde de verkligen. Vilket fall som helst så var de helt okej och tiden gick fort som fan. Helt plötsligt var de dags att ta sig till bussen. När vi kommer fram så visar jag upp busskortet, tror ni inte på f*n att de inte funkar. Då var de slut på resor. Hade tagit ut alla pengar från kontot, kaos!

Efter massa krångel så var de någon trevlig typ från hallsta som bjössa mig. Då har man tur liksom. När jag kom till hallsta så började jag gå hem. Gick fort som fan att komma hem. Somna fan nästan på en gång i stort sätt.


Outfiten


Jag & Ann


Jag & Ann & Mickis i mitten, hur trevlig som helst

Tack för en trevlig kväll Ann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0