17.50

Det är jätte segt att lägga upp bilder så jag skippar det idag ska ändå skriva ganska kort. Idag kommer jag nog troligtvis ta min sista cigg, hoppas jag klarar mig bra. Idag har jag tänkt mycket på allt känns de som, har t.o.m lite ont i huvet.

Pluggade lite, gjorde historia läxan sen orkade jag inte mer får sätta mig med allt imorgon och göra så mycket jag orkar då istället. Hoppas väl på att man ska kunna hitta på nått innan skolan börjar kanske träffa några vänner. Jag vet inte känner mig så himla ensam hela tiden vill bara att du ska vara här....

Nu har jag försökt skriva en mening men tar bort de hela tiden om och om igen så ingen idé att jag skriver mer, så mycket på mina tankar just nu..

Later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0