18.13

Vaknade upp med feber imorse de va inge kul så jag blev hemma idag. Åt frukost och duschade sen har jag lyckats sova hela dagen för de är i stort sätt allt jag kan göra. Finns verkligen ingenting annat och göra när man mår som man gör.

Vaknade för någon timme sen så nu har jag ätit lite och sitter och svarar på massa frågor på face men snart ska jag ut och röka. Känns som att de blir film ikväll. Alla ska festa och så men jag mår verkligen inge vidare de suger att man inte kan va med dom.

De som suger ännu mer är att dom flesta vännerna jag har går mig bara mer och mer på nerverna. Idag stog jag och fundera på om jag kanska ska byta mitt nr och skaffa nya vänner sen dom som är äkta dom kan få behålla mitt nr. Sen finns de fler men de känns som om ingen riktigt lyssnar på mig.

Ingen förstår och ingen vill förstå vad är de för vänner liksom, ah jag vet inte.. Och alla behöver inte hoppa på mig nu ba vem menar du osv för känner du dig träffad så kanske du gjort något men orkar faktiskt inte bry mig mer om vissa människor för när ingen bryr sig om mig varför ska jag lägga ner så mycket tid och energi på att bry mig.

Jag brukar inte skriva allt för personligt på bloggen men ibland blir man tvungen. Just nu pekar jag inte ut någon heller så då är de lungt. Men som sagt nya vänner vore något. Inga falska vänner utan bara äkta vänner. Jag trodde jag hade några äkta vänner men de visade sig vara några oäkta vänner. Vad vet jag..

Nu har de gått över 6 månader med de här och de är fortfarande vänner som frågar, varför inte bara lyssna och finnas där alltså jag fattar mig verkligen inte på vissa. Dags att sluta kalla er för vänner och istället kalla er för bekanta kanske.

Nej nu ska jag ut och blossa jag är så trött på allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0