18.13

Katastrof liksom. Lyckas ta mig upp ur sängen men jag övervägde att skippa lektionen för jag va så grymt jävla trött men klev upp ändå och satte mig på bussen till skolan. När jag va framma på stationen träffa jag på Ann så vi tog bussen tillsammans till skolan och precis när vi går av vänder sig Mikaela om och säger att lektionen är inställd.

Blir så jävla trött för de är alltid såhär jag är inget jävla skolfreak eller nått men de är fan alltid inställda lektioner man får räkna med de varje vecka i alla fall och man får typ aldrig reda på de. Det som stör mig är att jag åker sjukt långt helt i onödan plus att man går upp sjukt tidigt helt i onödan.

Turen i oturen va ju att vi fick börja våran andra lektion tidigare som annars skulle börjat typ 4 h senare eller så. Hade inte så mycket att göra sen vid 1 tror jag den va så åkte jag hem. Nu ska jag plugga och så vilket jag inte alls har lust med. Fyfan jävla historia och jävla fotoprov, kommer inte klara de.

Jag bjussar på två bilder från i fredags :)


Ann & Jag på bussen påväg till krogen.


Jennifer & Jag hemma hos henne och förkrökar.

Nej nu är de dags att sätta igång med allt. Kanske skriver sen eller så om jag får tid över men ska ta en cigg nu sen böra plugga. Fuskar som fan med de där att sluta röka men brukar inte fuska med mer än 2 cigg i alla fall men måste lyckas med de här.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0