18.22

Nu är jag äntligen färdig med dagens sysslor. Jag va uppe så halva natten för jag mådde så dåligt så fick ju ingen sömn så jag kom aldrig upp ur sängen för mådde fortfarande dåligt men jag tog mig till skolan i alla fall till foto. Då jobbade vi med projekt arbetet och de gick bra men sen gick de dåligt när vi skulle fixa sponsor.

Sen hämta jag upp min väska ÄNTLIGEN! Går den sönder en gång till så får jag fan ryck.


Jag åkte nästan hem på en gång. Så nu har jag ätit och duschat, de känns bra för nu har jag gjort allt som jag skulle idag fast säkert något jag glömt bort kanske... Jag vet inte! Vill inte till lasarettet imorgon, de kommer inte bli kul men de är bara att gilla läget helt enkelt.

Nu ska jag bara ta de lungt och äta i massor för efter kl.00.00 får jag inte äta, dricka, röka eller tugga tuggumi.. Med andra ord får jag inte göra nått alls i stort sätt, hur de ska gå de vet jag inte för de är ju av ren vana vissa saker. Men får kämpa. Ingen skola imorgon heller för de hinner jag inte ens och vet inte hur jag mår efter de där heller. Jag skriver imorgon när jag kommer hem eller kanske senare ikväll eller så.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0