19.06

Förlåt mig.. Jag skulle skrivit när jag kom hem från lasarettet men de blev inte så jag hade inte ätit på 12 h så dels va jag hungrig och sen hade jag lite ont eller vad man ska kalla de för så jag gick och vila. De slutade i att jag sov lite väl länge, klev upp strax efter 5. Man mådde verkligen as skumt efter de där. Plus att jag tror jag spydde på en av sköterskorna, OPS!

Vilket fall som helst så lagade jag mat när jag vakna, de blev potatismos. De gick väl sådär att få ner men de räcker för en stund i alla fall. Nu ska jag försöka att inte somna igen för då kommer jag inte somna ikväll och då kommer jag heller inte upp imorgon.

Får försöka att skriva mer imorgon istället. Någon som ska göra nå speciellt i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: idah

ja det blir kruugen göllunge, fast det blir nog inte lika bra drag som nästa helg ;)

2010-01-21 @ 02:47:20
Postat av: helen

Låter trevlans, jag är sjuk fan. Mår illa som gud vet vad och har feber så de blir inge kul för mig i helgen inte... :(

2010-01-21 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0