20.30

Tog en lite senare buss imorse för jag fick verkligen kämpa mig upp, var så himla trött och ah helt lost med andra ord sen fick jag stressa som en gris och jag trodde aldrig att jag skulle hinna med bussen men som tur va gjorde jag de. Nöjd och glad som jag är för att jag va påväg till skolan till projektet så får man höra att ingen annan i min grupp kommer. DAMP!?

Men senare så kom Ann så vi gjorde historia provet, HAHAHAHA! Sen så jobbade vi lite med projektet. Eller inte så lite vi var hur duktiga som helst, vi gjorde en tidsplan. Kan ni tänka er och sitta planera dag för dag i typ 4a veckor, inte illa alltså.


Outfiten idag.

Sen hade vi sista lektionen i text då skulle vi kolla film och såklart så fick vi massa gott också. Godis och dricka m.m. Alla gama åt sig som vanligt men de finns en hel del gamar på mediaprogrammet. Vilket fall som helst så kom Sanna efter en stund och sen så gick jag lite tidigare för att vi skulle åka med bussen tillsammans.


Jag & Sanna.

Sen jag kom hem har jag bara ätit mat och sen sovit, vakna ungefär för en timme sen eller så. Och nu har jag skrivit här så funderar på att belöna mig själv med en cigg. Kanske skriver senare annars skriver jag imorgon.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0