20.44

Blev klar med filmen idag, de tog 4 h och tog bara en paus. Så duktig jag har varit idag förtjänar jag bra mycket alltså. Vilket fall som helst så hoppas jag att jag får G i den kursen.

Efter skolan åkte jag ner på stan och mötte upp min underbara vän Tina. Vi gick till Expresso House och tog en fika. Hon hade enormt goda nyheter till mig och inte bara en men den ena är en hemlis och den andra är att hon tar nog med mig till London under sportlovet.

Ser verkligen fram emot de, skulle bli så j*vla kul. Sen efter fikan svängde vi förbi ett skabbigt ställe. Efter de var de tyvärr dags för mig att ta mig hemåt för jag skulle hem och plugga. På bussen mötte jag upp Sanna, de va kul med lite sällskap, ett tag sen jag träffa henne också. De va awesome, vi hade kul som alltid.

Bussen åkte jordens omväg så jag missade min andra buss och min syster som bor i Sala träffade jag på i Kolbäck av alla ställen men hon skulle hem så pappa kom och hämta oss. Käka lite mat och sen var de bara att börja plugga. Har också donat och grejat med lite annat på samma gång. Nu har jag en läxa kvar sen får de vara nog för idag.


Jag & Sanna

Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0