20.45

What a day.. Jag borde egentligen stå inne i duschen nu och sen borde jag plugga på historian men jag vet att de inte går och alla som går på media sista året och som har historia vet vad jag pratar om. Ingen idé verkligen. Ska i alla fall försöka få in nått men de tar jag efter duschen.

Har väl inget speciellt att berätta om idag, har kanske inte varit på bra humör idag och de är ingen idé att jag sätter igång för då tar de aldrig slut och då blir de nog allt för personligt för min del i alla fall och ganska oförståeligt för eran del.

När jag kom hem så vila jag lite för att få bort min huvudvärk som dök upp igen idag men de gick inge vidare men de känns lite bättre nu i alla fall. Snart blir de en cigg sen ska jag duscha. Längtar tills Paradise Hotell ikväll fyfan de kommer bli grymt.

Fler som ska kolla på de eller?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0