21.11

Ja som sagt idag var de skola, inställd lektion som vanligt. I alla fall jag började kl 1 och slutade halv 5 men fick sluta tidigare för vi hade prov så vi fick gå efter. Provet gick helt åt fel håll men hade inte tränat eller nått och de hade typ ingen annan heller.

Idag har jag rökt 2 cigg och de har gått bra bara de att de blev svårt att bestämma när jag vill ha mina cigg nu när man är i skolan och så, de är lättare om man bara är hemma men ska nog klara av dehär.

När jag kom hem åt jag lite av maten sen gjorde jag annan mat det blev lite kyckling och strips, MUMS! Sen kollade jag lite tv och somna som alltid men nu har jag vaknat till igen och ska kolla på en film som började nu, har redan sett den tror jag men de gör ingenting.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0