21.36

Så nu fick jag tid över. Varit full rulle på här nu. Kom i säng vid 5 imorse sen klev man upp några timmar senare. Kändes så vuxet och sitta och dricka och småprata haha men jag lyckades få fram ungdomarna inom dom. Kul hade vi i alla fall och trevligt var de sen innan jag skulle sova kolla jag på en film.

Blev en film på morgonen också innan syster och Andreas skulle köra hem mig. Den va riktigt bra hade inte sett den och den heter "Good luck chuck". Sjuk men rolig och kärleksfull dessutom. Ja nej sen bar de iväg mot skithålan Hallstahammar, samma gamla vanliga här liksom.

Påvägen hem lovade jag mig själv att jag inte skulle sova som de känns som att jag alltid gör nu för tiden, vet inte vad de är med mig. Men såklart somna jag sen så vaknade jag vid strax efter 5 av panik. Kasta mig på luren och ringde Malin för vi skulle ses och Daniella också.

Hoppade snabbt in i duschen och sen var de bara gå och möta Malin. Vi satt och snacka lite innan Daniella kom sen efter ett tag gick vi hem till mig så jag fick laga lite mat. Blev strips med qourn ( för er som inte vet vad de är så är de vegitariskt & grymt gott äre ). Satt och prata lite och så, tiden gick fort, de va synd men vi ses ju fler gånger så de är ingen fara.

Och nu sitter jag här och bloggar lite och så men ska väl snart kolla lite tv i lugn och ro kanske ringa Malin en sväng också och prata lite skit eller nått kan vi i alltid komma på i alla fall. Men jag hoppas alla får en fortsatt mysig söndag och att ingen sitter och fryser som jag gör.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0