22.37

Dag 1 som rökfri

Jag är så sjukt jävla duktig har inte rökt hitills på hela dagen och är så jävla stolt. Måste säga att jag varit sugen hela jävla dagen, varje minut men har lyckats hålla mig och de ska jag fan göra också, IT'S ON!
Det här borde jag klara av känner jag så tufft är de inte eller jo men ah de går inte beskriva. Om jag säger så att de kommer nog bli jobbigare om ett par dagar och om jag tar en cigg alltså fuskar och förlorar så tror jag de kommer spricka så ska verkligen kämpa nu.

Lovar ingenting och vill inte diskutera dehär med någon för stör mig bara på vad folk säger ibland angående ah när man försöker sluta röka så tänker bara skriva hur de går för mig och hoppas att de hjälper fler än bara mig.

:)


Kommentarer
Postat av: malin

heey you go girl:D

2010-01-04 @ 22:58:21
URL: http://malinfredriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0