23.04

Lördags kvällen...

Nu har jag tagit ett stort steg och kollat på Paranormal activity och den va... det finns inge ord för den. Den va så äkta en film bara kan bli i alla fall. Brukar fan aldrig kolla skräck för jag tar in de, eller hur man nu ska förklara men man ska ta filmer med en nypa salt men jag kan helt enkelt inte göra de. Men den här va okej för de va ju inge special effekter eller så.

Först va jag & Malin bara ute och gick och sen stannade vi till och satt och prata lite sen fick vi för oss att gå hem till henne för vi frös så himla mycket. Påvägen lyckas hon övertala mig att kolla på filmen hade bestämt mig för att aldrig kolla på den men ändå ville jag se den.

Lyckat i alla fall den va "bra" om man kan säga så ens. Vilket fall som helst hade jag tur att mamma och pappa kom och hämta mig i alla fall för när jag gick till bilen och skulle hoppa in i bilen tyckte jag att jag hörde tydliga fortspår sen när jag kolla så var de ingen där men hoppas de va någon haha!

Ska kolla lite film nu sen ringer jag nog Malin skulle jag tro. Se hur de är för henne ingen av oss kommer nog kunna sova ordentligt inatt, inte efter den där filmen! 

Ni måste se den, klicka bara här nedan:



Lateer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0