23.16

Hej :)

Helgen va verkligen helt ihjäl på jobbet de va grymt med folk och alla öste ordentligt! Fredags hade vi en Dj från cypern, sättet han mixade på va grymt som fan! Sen på lördagen hade vi El Medico tsm med Dj Cabo och snacka om att de blev drag, de va helt ihjäl!

Sen blev de lite söndags mys tillsammans med Shawty! :)

Imorgon ser jag mindre fram emot min städning i mitt vardagsrum sen ska jag väl förbereda mig mentalt inför bröllopet och sådär. Är lite nervös över fotograferingen men jag hoppas på ett grymt resultat och kommer nog dela med mig av någon bild i alla fall.

Men nu ska jag sätta igång med lite saker får se när jag skriver igen och kanske lägger upp bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0