09.15

Usch de är grått och trist ute de suger verkligen ur all energi ur kroppen. De borde vara sol hoppas den tittar fram senare på dagen. Jag har väl typ nyss vaknat, klätt på mig och fixat mig har lite mer att göra men jag fick lite tid över till att skriva ett litet inlägg.

Idag ska jag åka till skolan, ska vara där hela dagen och jobba. Vi ska fixa massa saker och i skolan har vi ju alla program på datorerna så de funkar ju bäst. Sen har vi en lektion också på eftermiddagen. Tror jag slutar halv 3 de är skönt som fan. Sen åker jag nog hem på en gång och snyggar till lite i mitt vardagsrum för har en del kläder som ligger på golvet i en hög som borde ligga i tvättkorgen.

Men ni får ha de så bra så hörs vi senare när jag kommer hem!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0