11.15

Godmorgon!

Usch vaknade nyss av panik. Mamma kom och sa att jag hade missat min tandläkartid som va halv 11. Jag säger ju att jag glömmer bort viktiga saker även fast jag skriver upp de och så. Glömmer skolarbeten och massa annat från och till, men de är för att de blivit så mycket man ska komma ihåg nu för tiden.

Men men så jag fick ringa och boka om min tid. Jag är helt lost i kroppen för jag hann ju inte vakna till. Men så kan de vara, nu ska jag äta frukost och sen blir de väl att dammsuga här hemma. Jag skriver senare idag, ska inte göra något speciellt mest bara sitta hemma och göra massa nytta, kanske plugga och så.



Ni får ha de så bra så hörs vi senare, kram!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0