13.22

Godmorgon!

Usch jag sover verkligen för länge och de är inte bra, jag måste komma i säng i tid och kliva upp en normal tid för de är inte ens morgon längre. Ja, men än så länge är de ju lov så de gör ingenting för stunden.

När jag vaknade så gick jag ut och tog första ciggen i solen, de va awesome! Sen gjorde jag ordning lite frukost och till frukosten kollade jag på lite tv. Men vad ska jag göra idag.. Jo jag ska nog hem till Shawty, väntar på att hon ska piggna till och höra av sig. Kommer nog bara vara med henne hela dagen och lära mig massa så vi får se hur de går men jag är taggad i alla fall!

Nu ska jag ut och blossa så ni får ha de så bra så skriver jag senare, typ dagens outfit tror jag de blir isf!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0