16.47

Jag har varit hur duktig som helst idag. Jag tog undan disken och all tvätt men ska hänha upp min tvätt för i korgen gör mina kläder ingen nytta. Sen funderar jag på att börja med matten så man kanske kan göra prov nästa vecka när man kommer tillbaka till skolan. De skulle va härligt att få de gjort verkligen.

Har precis ätit mat också, de fick bli Kötfärsås & Spagetti.. Inte så förtjust i köttet men fick i mig lite i alla fall och nu ska jag få en baguette. Kommer inte kunna röra mig sen, haha!

Skulle åkt in till Shawty idag men hon har inte hört av sig och så vill jag inte åka in så sent. Kan ju ta de imorgon om inget annat, jag har ju lov liksom! Så blir nog bara plugg och film ikväll OCH får självklart inte glömma att Grey's börjar igen kl 21.00 på kanal5! LYX!

Jag insåg också att sidvisningen hade tagit en jävla fart häromdagen. WOW! Men sen idag hade den sjunkit men hade inte uppdaterat än. Aja vill bara tacka er som läser min blogg, ni får mer än gärna slänga in en kommentar någonstans så kan man kika in på era bloggar också. :)



Men nu måste jag sluta babbla och fixa ordning min macka som jag inte ens orkar få i mig men ni får ha de så bra så länge så hörs vi senare ikväll.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0