18.26

Hej sötnosar!

Som sagt så var de ju ingen bra morgon men fuck it liksom I'm gonna kick some as this week anyway! Kom till praktiken som vanligt och kul hade vi ju som alltid såklart. Vi fick en hel del gjort men fanns inte så himla mycket att göra ändå men ändå så kommer vi att ha en grym vecka.

Vi slutade ganska tidigt idag och imorgon börjar vi kl.1 men vi har ju skola innan. Tog tåget med Malin hem i alla fall, gick och handla lite sen tog jag bussen hem. Åt lite mat och nu har jag bara legat vid datorn och tv:n och så kommer nog resten av kvällen se ut också. Dessutom ska jag hälla i mig te med en hel del honung i så jag kanske blir av med den här halsvärken.

Ser fram emot helgen som fan, för vi ska jobba på fredag på natten vet inte om jag får säga så mycket mer sen på lördag ska jag stå bakom baren igen och hur awesome är inte de på en skala från 1-10 förutom att den skalan inte räcker, ah men hej och hå på mitt babbel men dom som står mig nära förstår varför jag är så exalterad.

Ni får ha de så bra resten av kvällen och missa inte Håkans bar haha!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0