19.10

Fredag/Lördag

De var hur kul som helst igår och Stavis joina oss också de va mycket trevligt eftersom jag inte träffat han på bra jävla länge. Det va väl vissa saker som va mindre roligt men de är inget jag vill skriva om här. Men för att sammanfatta så va kvällen inte perfekt.

Jag gick aldrig och la mig för den delen. Jag kom hem vid typ 9-10 imorse sen dess har jag sovit i stort sätt hela tiden fast vaknade 4a och då gick jag upp, insåg att jag kan inte vara allt för otrevlig när syster och hennes sambo är här och hälsar på.

Vi åt lite hemmalagad pizza, de va gott och mysigt. Har väl inte gjort nå mycke alls. Har inte ens packat upp alla mina saker än men de hinns. Skulle precis börja med matten men de sket sig eftersom de stå inte markerat vart A uppg börjar eller vart B uppg börjar osv. De var jätte knas så jag får fixa de på tisdag när jag ska till skolan.

Har ju iofs historian att göra men jag ska leta fram för har gjort en del av de men måste hitta allt först. Orka att jag snackar om plugg på en lördag men jag skjuter alltid upp allt viktigt plugg som jag måste klara för att kunna ta studenten till sista minuten. Börjar bli ganska irriterad på mig själv så på tisdag sätter jag nog igång med matten och idag ska jag leta efter historia frågorna jag redan svarat på så jag slipper göra om allt.

Men ni får ha de så bra. Vill få de gjort så jag kan gå ut och vara lite social med familjen en stund också!

(ps. det finns nog en hel del bilder från kvällen och från massa andra kvällar som jag inte lagt upp men de är för att jag inte har bilderna men dom kanske dyker upp någon gång i bloggen)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0