19.57

Hej alla fina läsare!

Förlåt för den sena uppdaterigen men jag somnade ju som alltid när jag kom hem från skolan. De blev en kort dag i skolan, hade bara en lektion sen åkte jag hem. Skulle fikat med Shawty på stan men så blev de inte eftersom jag slutade typ vid 11.

När jag kom hem så åt jag lite sen somnade jag på en gång. Vaknade sen när de va mat och jag fick kyckling som jag har tjatat om, så jävla gott! Bästaste maten, förutom qourn (stavningen). Sen gick jag in i rummet och började plugga på provet som vi har på torsdag i religionen. Hoppas de går bra även fast jag började plugga lite sent.

Men nu ska jag kolla tv för snart börjar Dating in the dark sen efter de är de Desperate och Cougar town så de blir tv hela kvällen.

Shawty hade skrivit ett jätte gulligt meddelande till mig på facebook i min logg, jag blev hur glad som helst när jag läste de och hon tog liksom orden ur munnen på mig. Jag är så glad att jag finner dom bra vännerna nu helt plötsligt, många som svikit och många som sårat men nu börjar de gå bra igen för mig när de kommer till vänner.
Skulle kunna pladdra på hur länge som helst men jag pratar med Malin så är LITE upptaget, TYVÄRR men vi hörs ju som vanligt imorgon igen så de går ingen förlust på er. Men ni får ha de så bra och missa fan inte Desperate!



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0