21.18

Heej!

Jag har inte kunnat uppdatera idag för jag har varit runt efter praktik i stort sätt hela dagen och jag är verkligen helt slut. Hängde lite med Sofia och Malin samtidigt som jag gick och leta praktik, fanns inte så mycket öppet så kunde inte fråga på mer än typ två ställen, men de är i alla fall nånting.

Kom precis hem så nu ska jag ta de lungt och fortsätta kolla på Grey's för sen måste jag läsa på provet som jag har imorgon. Hur ska jag kunna klara de, känns lite omöjligt eftersom jag inte hunnit träna så mycket idag och så som jag egentligen skulle gjort.

Men ni får ha de så bra så hörs vi imorgon. De kommer nog förmodligen bli samma sak imorgon som idag, att jag inte kommer skriva försen på kvällen men de är ju bättre om jag förvarnar lite. Men ha de så bra alla fina läsare!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0