21.57

Så nu äntligen tänker jag uppdatera. Har varit runt hela dagen och så fick jag stressa så jag hann inte blogga innan jag åkte iväg. Fick nämligen ett sms av Steffy idag som ville ta en fika. Så jag tog bussen och mötte upp henne så fort jag kunde.

Först så blev de en varm chocklad med grädde såklart. Men då blev jag så sugen på mat när hon satt och åt så då beställde jag också, så de fick bli bakpotatis med kyckling tillsammans med lite sallad och bröd. Vi satt där bra länge och pratade massor eftersom vi inte träffats på så himla länge. Det var väldigt mysigt och trevligt!

Sen skulle jag ta bussen hem men de blev inte så, åkte hem till Malin istället! Sen drog vi ut i kylan. Jag letade lite praktik och hittade kanske en plats här i hallsta så ska dit imorgon så wish me luck! Kom nyligen hem för blev upphämtad av Jane, vem vill gå hem i detta väder!

Och nu ska jag ringa Shawty sen får vi se vad som händer. Kommer ett väldigt trevligt inlägg lite senare!

:)


Kommentarer
Postat av: ella

svar: För att jag var irriterad bara,hon har ju snackat skit om både mig och ida och jag ville bara skriva av mig att hon är en idiot..

2010-03-01 @ 22:03:41
URL: http://eelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0