22.21

Förlåt för min sena uppdatering men hann inte blogga innan jag skulle ut idag heller. Åkte och mötte upp Malin sen gick vi så jag fick äta och efter en stund kom Sofia. Mycket trevligt, så länge sen vi alla sågs! När vi var färdiga så gick vi hem till Soffis och ja satt och skratta mest, som alltid!

Vi drog ut sen för att alla ville köpa dricka! Efter ett tag insåg vi att vi inte kunde stå ute i kylan hur länge som helst så Malin gick hem sen började jag och Sofia gå mot mig. Hon hann näsan gå med mig hela vägen, de va väldigt uppskattat för min del i alla fall och för henne också för Bianca lär ju slockna på en gång när dom kommer hem. Som tur va så blev hon ju hämtad så hon slapp gå tillbaka helt själv.

Så kul att träffas alla igen och mysigt såklart, får bli fler gånger! :)

Missade desperate men de gör inget kan kolla nästa gång istället men nu kollar jag på tv och de ska jag fortsätta göra så jag skriver nog inge mer ikväll utan jag skriver nog imorgon när jag vaknar istället så ni får ha de så bra och sov så gott ikväll!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0