23.24

Förlåt att jag inte bloggat men har haft en del att så i och sen när jag haft min alone time så har jag inte riktigt orka slå på datorn. Jag har velat skriva de vet ni men som sagt de är jobbigt att sätta på datorn.

Det går hur bra som helst på praktiken anyway, jag gör ett event nu och de kommer bli awesome! Ska jobba på fredag sen skulle jag jobbat på lördag men de blir inte av men jag får grina på lördag för nu har jag inte tid måste sova. Ska upp tidigt imorgon för jag ska till tandläkaren sen blir de skolan på en gång och jobba med praktiken och sen ha lektion.

Ska passa på och kolla om min studentmössa har kommit och så men ni får ha de så bra så kanske vi hörs imorgon, kram på er alla söta läsare!

:)


Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeejdu

push it baby push it baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0