23.55

Hej alla läsare!

Nu har jag kommit in i en period där de är ganska mycket att stå i. Skolan, praktiken och jobbet och detta har pårverkat mig privat ganska rejält. Jag kommer nog inte skriva så mycket på senare tid men så fort jag mår bättre så kör jag nog igång igen. Just nu är de bara för mycket och de finns inte tid till nått i stort sätt.

Ville bara att ni skulle veta de, vet inte hur jag annars ska göra. Ni kommer nog inte gråta ändå men när jag får tid att skriva, lägga upp bilder eller videos så gör jag de så jag kommer inte vara helt borta men absolut inte aktiv.

Kan inte lämna bloggen helt då skulle jag bli krossad. Haft min dåliga dagarna nu och jag längtar tills dom bra dagarna kommer och allt blir som "vanligt" igen. Man kan ju hoppas i alla fall. Ni får ha de så bra så hörs vi nog senare i veckan.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0