22.03

Funderat på en sak idag.. Man kanske ska ta fram vårjackorna eller nå.. Jag vet inte men de va varmt med vinterjacka idag. Hoppas vädret håller i sig bara för nu när jag va ute märkte jag hur mycket de blåser, gjorde inte de för ett tag sen. Haha dörren höll på att flyga upp och kunde inte tända ciggen ute fick tända den inne. Så gå inte ut haha för de blåser som bara den.


En bild jag tog idag påväg hem.

Har inte gjort något speciellt har bara setat här, kollat tv eller pratat med Angelica med fler. Så nu ska jag typ bara ta de lungt sen går man väl och lägger sig om någon timme, sovit flera timmar på dagen så kommer väl inte somna vilket fall som helst.

Men ni får ha de så bra och sova så gott så hörs vi imorgon!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0