14.46

Jag kan knappt tro att de är sant. Jag har precis blivit färdig med att rensa överallt! Kläder, skor, allt allt allt. Fast nu är jag nöjd för dagen i alla fall. Jag har slängt/gett bort 11 par skor och har nu endast ca 25 par kvar varav vissa ska klackas om. Jag har rensat klädkammaren mer, hängt upp jackor, och dom nya kläderna jag köpte igår och så mycket mer har jag hunnit med. Alltså ni anar inte hur mycket jag sprungit runt och har äntligen fått ordning på allt, vardagsrummet, klädkammaren, mitt rum och andra ställen där jag har mina saker! HÖST städning!!

Ni får bilder när alla kläder här nere har torkat och jag har hunnit hängt in dom, då tar jag en bild på resultatet. Har tagit några bilder nu men jag ska nog låta bli och lägga upp bilder tills när allt är 110 % färdigt.

Nu blir de dusch sen måste måste måste jag äta, SÅ hungrig. Väntar också på att Idah ska höra av sig för att få reda på om vi ska ses idag eller inte så en cigg på de här.

BÄÄÄÄÄM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0