16.09

Helt slut idag faktiskt.. Fast de är bra för då betyder de var yber kul vilket de verkligen va också. Nej men i alla fall när jag kom ner på stan hittade jag ingen klänningen som föll mig på smaken och jag orkade inte springa runt så jag köpte ett armband & en ring istället som jag tyckte jätty mycket om.

Sen åkte jag hem till Idah & vi började fixa oss och bara umgås, åt god mat och sen åkte vi vidare till hökåsen hem till Ella. Det var hur trevligt som helst. Vidare ner på stan så ville dom käka lite innan vi skulle in på Silk. Väl inne var de röj till tusen såklart. Hade hur roligt som helst dansade, snackade med Alexandra och mina vänner, hade väldigt trevligt. Sen försvann mina vänner då hittade jag på jätte många trevliga personer. Hur kul som helst Kilian är en av dom, han va så snäll. Vi gjorde varandra sällskap :)

Här kommer lite bilder från kvällen, har massor men tar med några bara.

















Kom hem för någon timme sen eller så. Packade upp väskan och hoppade in i duschen sen stoppade jag i mig lite frukost och sen har jag bara setat och lagt upp bilder och sådär. Skönt att få de gjort så nu ska jag ta de lugnt får se vad jag hittar på.

För er som vill se mer så hittar ni bilder på Alexandra m.fler på http://www.clubsilk.nu/ under katergorin VIMMEL!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: danila

fin blogg :)

2010-11-20 @ 17:21:51
URL: http://danila.blogg.se/
Postat av: mig

kilian ?

2010-11-21 @ 13:51:02
Postat av: mig

kilian ?

2010-11-21 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0