17.33

Vilken dag de varit. Känns iaf som att man gjort något vettigt. Hade ett långt samtal med Tele2 idag, undrade flera saker. HAHA! Men de va trevligt. Och under tiden så höll jag på att klä på mig, fixa håret, sminka mig och borsta tänderna. Sen när vi pratat färdigt gick jag till bussen och åkte till Wenströmska (min gamla skola).

Vi fixade med headern, ska hitta ett typsnitt bara till texten och sådär sen är den helt färdig. Så vi kom väldigt långt på den. Men den kommer nog inte försen imorgon för de blev krångel med photoshop. Men vi får allt hoppas att den kommer upp imorgon då, sen kommer jag nog slänga upp lite nya bilder från fotograferingen som ni inte sett.

När jag kom hem så åt jag bara lite mat och nu sitter jag här. Ska kika runt lite på face sen ska jag kolla lite bloggar och sådär. Men ni får ha de så bra så hörs vi säkert senare. Förlåt att jag inte bloggade imorse bara.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0