18.51

Fråga mig inte varför jag blev sugen på äggröra lr pannkakor...?! Helt knäppt, men jag är iaf sugen på något utav de och jag vet att jag ska börja med viktväktarna, åt min första måltid ikväll. Ska inte följa de så jätte noga första veckan ska försöka köra stenhårt från och med måndag nästa vecka:)

Men HJÄLP mig?!


ÄGGRÖRA ELLER PANNKAKA?!


... eller jag vet eftersom pannkaka innehåller ägg så kan jag ta pannkaka..? Eller vad tycker ni blir seriöst galen för jag har ett sug som plågar mig just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- kom hem till Morfar, så skall du få pannkaka lilla vän.



2010-11-22 @ 22:00:34
Postat av: Helene Ek

morfar? läser du min blogg? :) Va gullig du är!

2010-11-23 @ 12:45:01
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: Morfar

klart jag gör det, vem skulle annars censurera :=)

2010-11-23 @ 16:41:19
Postat av: Helene Ek

Haha då har du säkert sett den där bilden på mig när jag va ut i helgen HAHAHA! asg

2010-11-23 @ 22:09:09
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0