22.27

Vänskap är inget kontrakt men samtidigt så kan man heller inte utnyttja en vänskap för att ta sig fram. Man ska jobba sig upp på egen hand får de gör en stark som fan, men tar man sig upp genom att trampa ner en vän. Kommer man alltid vara ensam utan vänner. Man trampar inte ner på någon man kan ta hjälp men inte kasta påsar med skit. Finns så himla många som kastar påsar med skit dom är överallt runt omkring mig men familjen och mina underbara flickor Idah & Malin kan ingen ta ifrån mig.

Dom här tjejerna känner mig, dom vet vem jag är, behöver inte spela någon annan än mig själv. Dom här tjejerna är vad vänner är, finns så mycket bra jag kan säga om dom men en sak är säker dom är så nära mitt hjärta och nu när jag låst in dom där och svalt nyckeln och bestämt mig för att aldrig skita ut den så kan dom aldrig ta sig loss från mig.

Jag kan inte kräva något annat från min familj, dom känner mig så bra att de skrämmer mig dom lyfter upp mig när jag faller och den lågan som vi har kommer aldrig slockna. Familj är allt familj är obeskrivligt. Jag har den bästa mamman och pappan man kan ha och finns inga bättre syskon. Morfar är min diamant och kommer alltid blänka i mina ögon.

Jag vill bara öppna hjärtat och tala om för er att man måste ibland göra ett val här i livet om vad som är viktigast. Ibland är de faktiskt lättare att gå till mamma än att gå till kompisen långt där borta.

Jag är en glädjespridare, målmedveten, glad, grym utsida och sjukt underbar insida har jag. De finns ingen som är lika bra som jag är, för alla dom underbara personerna runt omkring mig har gjort mig till den jag är!

Ta en tankeställare nu för er själva, och säg "Jag är perfekt". Om du gör de kan inget/ingen stoppa dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0