22.28

Vilken dag alltså, har haft de roligt och trevligt. Va kul att hälsa på skolan faktiskt. Inte mycket som hade blivit förändrat men kul att träffa gamla lärare och några av dom som går kvar där fortfarande som man hade lite kontakt med.

Sen snöstormen som varit, helt sjuk verkligen! Såg massor av olyckor på vägen hem, fick stå & frysa jävligt länge när bussarna hade krockat osv. Ja riktigt kaos.

Systemkameran dog på batteri och de krånglar med att lägga upp bilder så ni får se imorgon eller så. Hade i alla fall en trevlig dag med Sanna! Har jag fått hjälp att fixa bloggen en del, inte helt färdig men de kommer så ha tålamod. Nu ska jag nog kolla tv och bara ta de lungt de har jag gjort mig förtjänt av.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0