22.35

Det kommer nog ta lite längre tid än vad jag trodde på headern men den kommer ni kan va lugna måste bara hittas tid till att jobba på den.

I helgen har jag inte gjort allt för mycket, åkte till västerås i fredags för att umgås med Frida. Gick först till Pitchers & tog en cosmopolitan som jag LÄNGTAT efter länge nu sen blev den inte som jag hade tänkt mig men kunde ju inte skälla på tjejen i baren hon som alltid varit så snäll mot mig liksom. 

Efter de åkte vi till affären och sedan hem till henne och kollade på film och sådär. Sen körde hon hem mig lite senare, hade trevligt i alla fall. Sen igår gjorde jag inget mer än att sova kändes de som... Mådde inge vidare.

Och idag åkte jag hem till Morfar & Sally, jag och Sally hade lite planer sen fick jag tid att umgås med morfar också. Nu har jag bara tagit de lungt sen jag kom hem, va helt slut. Nu blir de lite serier och sånt där så hörs vi imorgon.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0